Vaje z lastno težo, ki jih morate izvajati, če želite čvrste noge

Trening za noge lahko naredite kar doma brez nekih posebnih pripomočkov. In precej lažje je, kot se morda zdi. Ne potrebujete tekalne steze in drugih fitnes naprav, kot je naprava za izvajanje nožnih potiskov. Vse lahko naredite kar z lastno težo in domačimi vadbenimi pripomočki, kot je stol.

Močnih nog ne potrebujete le, če se pripravljate na maraton ali želite doseči določen vadbeni cilj, temveč so čvrste mišice na nogah nujne pri vsakodnevnih opravilih. Že sama hoja po stopnicah in na primer dvigovanje težkega koša s perilom sta lažja, če pri tem lahko uporabite moč v nogah. Na srečo učinkovite vaje za noge niso zapletene in jih ne rabite delati v fitnes centrih. Obstaja namreč ogromno vaj z lastno težo, ki jih lahko dodate v svojo vadbeno rutino in okrepite noge kar v zavetju svojega doma oziroma kjerkoli si lahko ustvarite svoj kotiček za vadbo.

Potrebujete le še nekaj motivacije, da okrepite mišice sprednjih in zadnjih stegenskih mišic ter meč. In seveda seznam vaj za noge, ki jih lahko naredite kadarkoli in kjerkoli hočete.

Plié počep

Pri plié počepu se z nogami postavimo nekoliko širše od bokov, stopala pa obrnemo navzven pod kotom 45 stopinj. Za to vajo moramo biti dovolj gibljivi v kolikih, izvedemo jo tako, da se ob vzdihu spustimo v širok počep, nato pa z izdihom dvignemo peti od tal. S to različico počepa obenem krepimo tudi meča in zadnjico, zato je vsestranska vaja za spodnji del telesa.

Izpadni korak vstran

Ta vaja je različica običajnega izpadnega koraka in je odlična ne le za krepitev mišic nog in zadnjice, temveč tudi za izboljšanje gibljivosti spodnjega dela telesa. Izvedete ga tako, da iz začetnega položaja naredite dolg korak vstran in se spustite do pravega kota v kolenu. Pazite, da boke pri tem potisnete nazaj in da koleno pokrčene noge ne gre čez stopalo. Enako ponovite z drugo nogo.

Izmenični poskoki na stol z dotikom prstov

Stojte pred stolom, ki naj bo stabilen (lahko ga naslonite na steno), roke naj bodo v bokih ali ob telesu. Skočite z levo nogo in se dotaknite stola s prsti na nogi, nato ponovite z desno tako da hitro izmenjujete nogi. Hrbet naj bo ves čas zravnan, prsni koš pa porinjen naprej.

Še več vaj za noge z lastno težo si lahko ogledate v spletni telovadnici Varuh zdravja in poskrbite za moč svojih nog z enostavnimi, a učinkovitimi vajami za spodnji del telesa.


NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!