Telovadba v vročih dneh: top zapovedi, ki se jih je dobro držati, ko zunaj pripeka

Čeprav so letošnje temperature ekstremno visoke, to ne pomeni nujno, da moramo med vročinskim valom prekiniti s svojo vadbeno rutino. Pomembno pa je, da v tem vročem obdobju še posebej poslušamo svoje telo ter se držimo določenih zapovedi in prepovedi, ko telovadimo. Tokrat si preberite nekaj nasvetov, ki jih je priporočljivo upoštevati, ko telovadimo v vročini.

Izberite primerna oblačila

Ko zunaj pripeka, je priporočljivo obleči lahka oblačila svetlih barv, iz materialov, ki preprečujejo vpijanje znoja ter s tem omogočajo, da se telo lažje ohlaja med fizičnim naporom. Ne samo da takšni materiali omogočajo telesu, da ostane bolj hladno, zmanjšujejo tudi možnost za draženje kože in izpuščaje. Nujno je tudi, da med aktivnostjo na prostem nosite pokrivalo, ki naj bo iz lahkega materiala z UV-zaščito, ki bo vašo glavo zaščitil pred nadležnimi opeklinami.

Ostanite hidrirani

Odrasel človek naj bi dnevno spil približno šest do osem kozarcev vode, kar je 2 litra dnevno, poleti pa je treba spiti še vsaj pol litra kozarca vode oziroma več, kadar ste telesno aktivni. Če je vaš trening srednje intenzivnosti in traja manj kot eno uro, tako kot na primer spletni treningi srednje intenzivnosti na Varuhzdravja.si, potem je dovolj, če pijete zgolj vodo. V kolikor pa je vaš trening daljši in/ali intenzivnejši, pa je treba poleg vode spiti tudi kak izotonični napitek, s katerim boste nadomestili tekočino, elektrolite, vitamine in minerale, ki ste jih izgubili z znojenjem.

Prilagodite vadbo temperaturam

Namesto daljšega teka raje opravite krajši intervalni trening ali krožno vadbo. S takšno izbiro treninga boste med samo vadbo lahko imeli več odmorov, si vmes oddahnili in popili nekaj vode. Če se le da, telovadite nekje v senci, ki je naravna zaščita pred sončnimi žarki.

Topli dnevi naj torej ne bodo ovira, da ne bi bili aktivni. Seveda pa to velja le, če vaše zdravstveno stanje in trenutno počutje to dovoljujeta in če se držite zgornjih nasvetov. Česa pa nikakor ne smete početi, ko telovadite v vročini, si lahko preberete v naslednji objavi v spletni telovadnici Varuhzdravja.si.


NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!