Slabo vreme naj ne bo izgovor, da ne telovadite

Čeprav so trenutne temperature že čisto poletne, pa je vreme nestanovitno in hitro nas lahko presenetijo poletne nevihte z dežjem in celo s točo. Če se vam v takšnih dnevih nikakor ne ljubi oditi iz stanovanja na telovadbo, trening ali rekreacijo, lahko za aktivno popoldne poskrbite kar doma z naslednjimi predlogi:

Kolebnica

Kolebnica je eden najučinkovitejših pripomočkov, ki jo zaradi svoje priročnosti lahko vzamemo kamorkoli gremo. Ta vsestranski pripomoček lahko uporabimo za trening moči, gibljivosti in splošne pripravljenosti. Priporočljivo je, da med skakanjem s kolebnico nosite športno opremo, da preprečite morebitne poškodbe. Predvsem bodite pozorni, da ne skačete previsoko in si pri tem poškodujete stopalo ali kolenske vezi. Če kolebnice ne uporabljate pogosto, začnite s 40­­—50 poskoki naenkrat in postopoma povečujte število ponovitev in setov ter s tem okrepite mišice celega telesa.

Sobno kolo

Če radi kolesarite, je sobno kolo lahko odlična izbira za vadbo doma. Investirajte v takšnega, kjer lahko prilagajate trajanje, težavnost in intenzivnost treninga ter spremljate tudi srčni utrip. Prav tako je pomembno tudi to, da izbere kolo, ki ima udoben in nastavljiv sedež.

Najprej približno pet minut kolesarite počasi, brez večjega odpora, da se ogrejete. Nato postopoma povečujte hitrost in težavnostno stopnjo. Pazite, da bo vaš srčni utrip med vadbo čim bolj enakomeren in da spijete dovolj tekočine in tako nadoknadite tekočino, ki ste jo izgubili s potenjem na kolesu.

Hoja po stopnicah

S hojo po stopnicah lahko pokurite veliko kalorij. Zato si vzemite 20 minut in na njih izvajajte različne vaje: najprej lahkotno tecite gor in dol, nato izmenično izvajajte poskoke z eno, potem z drugo nogo, na koncu pa še sonožno z obema nogama hkrati.

Pilates

Pilates je odlična izbira za trening doma, saj prinaša oprijemljive in dolgoročne rezultate, za njega pa razen vadbene blazine ne potrebujete kakšnih posebnih pripomočkov. Z redno prakso pilatesa lahko na primer odpravite bolečine v hrbtenici, izboljšate moč telesa, gibljivost in vzdržljivost. Če še ne poznate pravilne izvedbe vaj in osnovnih principov pilatesa, lahko vse to izveste na vodenih video treningih v spletni telovadnici Varuh zdravja. Samo vklopite svoj prenosni računalnik, pripravite vadbeno blazino in uživajte v pilatesu kljub slabemu vremenu.

Telovadba je lahko zelo zabavna, zato bodite pri tem ustvarjalni. Najpomembnejše pa je, da ne iščete izgovorov, temveč v vadbi uživate ne glede na letni čas in vremenske razmere.


NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!