Kako se spraviti k telovadbi po praznikih

Upamo, da ste uživali v prvomajskih praznikih s svojimi najbližjimi. Vsem kdaj paše kak dan počitka, brez službenih obveznosti in tudi športnih aktivnosti, ko samo ležimo na kavču v brezdelju ali se družimo s prijatelji in družino. Če ste morda med prazniki dali telovadbo na pavzo, je sedaj čas, da se ponovno spravite k vadbi. Tukaj so koristni nasveti, ki vam utegnejo pri tem pomagati.

1.  NE PRETIRAVAJTE

Ni cilj, da se takoj po praznikih vržete k telovadbi in trenirate kot nori, da bi v kratkem času porabili vse kalorije, ki ste jih (morda) zaužili med prostimi dnevi. Niti vam ni treba vsak dan porabiti 2 uri za telovadbo dokler ne porabite zadnjih atomov moči. Pomembno je, da se počasi spravite nazaj v ustaljen ritem in ponovno začnete s treningi. Za začetek lahko izberete trening nizke intenzivnosti in sčasoma povečujete trajanje in intenzivnost vadb.

2.  NE TEHTAJTE SE

Nič nenavadnega ni, če se zaradi obilice hrane in pijače, ki ste jo zaužili v prazničnih dneh, počutite napihnjeni in imate občutek, da ste dobili kak dodaten kilogram, toda nikar se ne tehtajte, saj vam tehtnica ne bo pokazala nič takega, česar že sami ne veste, le spravila vas bo še v slabšo voljo. Sami veste, kako se počutite in kako so vam prav oblačila, zato ni nobenega smisla, da se postavite na tehtnico, ki bo potrdila, da ste dobili nekaj dodatnih kilogramov. Zato dajte tehtnico raje na stran, oblecite športna oblačila in se spravite k vadbi.

3.  PIJTE VODO IN OMEJITE ALKOHOL

Po dopustu pijte več vode, ki ji lahko po želji dodate malo sveže stisnjenega limoninega soka. Seveda lahko namesto vode pijete tudi nesladkan čaj, v vsakem primeru pa se izogibajte sladkim in gaziranim pijačam ter alkoholu, ki so prava kalorična bomba. Seveda ne pozabite tudi na dodaten vnos tekočine med samo vadbo in po njej.

4.  ZAČNITE NOV PROGRAM VADBE

Čas po dopustu in daljši prekinitvi od treningov je kot nalašč, da spet nadaljujete s prejšnjim programom vadbe ali začnete novega. Pripravite si svoj najljubši kotiček v svojem domu, oblecite se udobno in si na Varuhzdravja.si predvajajte spletno vadbo po svoji želji – izbirate lahko med shujševalnimi treningi, pilatesom, jogo, vadbami za nosečnice, invalide in starejše.

5.  JEJTE KAKOVOSTNO, NEPROCESIRANO HRANO

Nobena skrajnost pri prehranjevanju ni dobra, zato se izgobajte ekstremnim dietam, s katerimi boste stežka dosegli dologtrajne razultate. Prav tako ne jejte še naprej, kot da so še vedno prazniki, temveč uživajte raznoliko hrano, bogato s sadjem in zelenjavo ter s čim manj dodanega sladkorja in sladic. Z ustrezno prehrano boste ne le ohranjali zdravo in fit telo, temveč se boste zaradi zdravega načina prehranjevanja tudi boljše počutili ter posledično imeli več energije in motivacije za vadbo.


NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!