'Zdrava' živila, ki v resnici niso tako zdrava!

Če ste med tistimi, ki živite zdrav in aktiven življenjski slog, se potem zavedate pomena pravilne in uravnotežene prehrane, zato zagotovo veste, da bel kruh, čokolade, čips in gazirane pijače niso primerna izbira. Težava pa lahko nastopi, ko uživamo izdelke, za katere smo prepričani, da sodijo na seznam zdravih živil, pa pravzaprav niso tako zdravi. Preverite, za katere izdelke marsikdo zmotno misli, da so zdravi, pa v resnici vsebujejo veliko sladkorja in kalorij.

Sadni sokovi

Sadje je zdravo, zato naj bi bili zdravi tudi sadni sokovi. Tako namreč misli veliko ljudi. Pa ste vedeli, da so sadni sokovi, tudi sveže stisnjeni, ki sicer nimajo dodanega sladkorja, prava kalorična bomba? Namesto njih zato raje posezite po celem kosu sadja, ki mu s stiskanjem nismo odvzeli vlaknin, zaradi česar bomo siti dlje časa, obenem pa bo dvig sladkorja v krvi manjši. Zdrava alternativa sladkm sadnim sokovom sta tudi imonada in čaj, če pa se jim vseeno ne morete upreti, si jih privoščite čim manjkrat, po možnosti razredčene z vodo.

Kosmiči

Že pripravljeni kosmiči v sebi skrivajo ogromno dodanega sladkorja, zato si namesto kupljenih mešanic kosmičev raje sami pripravite zdrav zajtrk z žitaricami. Izbire je ogromno; lahko si pripravite ovsene kosmiče, ki jih namočite v mleku po izbiri, in jim dodate cimet, sveže sadje, kokos ali oreščke ter jih obogatite še s kokosovim ali mandljevim maslom.

Energijske ploščice

Oglaševalci pogosto poudarjajo, da so energijske ploščice nadomestek obroka, poleg tega naj bi vsebovale veliko vitaminov in mineralov. Toda te majhne ploščice so polne sladkorja ter nezdravih ojačevalcev okusa, hkrati pa same po sebi niso alternativa za bogat in uravnotežen obrok, saj nas ne nasitijo in običajno poleg energijske ploščice zaužijemo še kakšno drugo živilo. Seveda ni nič narobe, če si takšno ploščico privoščimo občasno, ni pa prioročljivo, da po njih posegamo redno in z njimi nadomeščamo obroke.

Sadni jogurti

Sadni jogurti kljub imenu pogosto vsebujejo  le malo sadnega deleža in veliko dodanega sladkorja. Namesto nezdravih kupljenih sadnih jogurtov, ga zato raje pripravite sami – navadnemu ali grškemu jogurtu dodajte na koščke narezano sezonsko sadje, ki mu lahko dodate tudi mlete oreščke; to okusno mešanico lahko zapakirate tudi v posodico in si jogurt privoščite kot zdravo malico v službi ali na poti.

Ko boste naslednjič dajali izdelke v nakupovalno košarico, naj vas torej ne zavedejo poskusi oglaševalcev, ki zgoraj naštete izdelke radi prodajajo kot "zdrave" , ampak raje izberite tiste, ki v sebi nimajo skritih ogromnih količin sladkorja in kalorij.


NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!