Uživajte v jogi pri sebi doma

Številni jogijski navdušenci bi radi jogo izvajali na vsakodnevni ravni in prav naslednji nasveti vam lahko pomagajo pri tem.

Ustvarite prijeten prostor za jogo

Če imate dodatno sobo, ki je lahko namenjena zgolj za izvajanje joge, ste že pripravljeni in lahko začnete trenirati! Nič ni namreč enostavneje, kakor če imate že postavljeno blazino za jogo in lahko kadarkoli uživate v praksi.

Večina pa nima te možnosti, vseeno pa lahko z malo truda in iznajdljivosti ustvarimo prijeten kotiček za jogo. Poiščite dovolj velik del v stanovanju, kjer boste lahko uživali v miru in tišini. Lahko je to na primer ob praznem zidu, ki vam lahko pride prav tudi pri vadbi. Za še boljše vzdušje lahko dodate še nekaj dišečih svečk in s tem ustvarite še prijetnejšo atmosfero, ki vas bo kar vabila k vadbi. Seveda so svečke in razne dišeče palčke zgolj dodatki, ki jih nujno ne potrebujete. Jogo namreč lahko izvajate praktično kjerkoli, zagotovite le, da boste imeli dovolj prostora in da vas ne skrbelo ves čas, da bi se udarili v stol ali mizo.

Priskrbite si jogijske rekvizite

Edini nujni pripomoček je pravzaprav le blazina, ki naj bo nedrseča. Na tržišču lahko najdete ogromno izbiro blazin za jogo, toda splača se dati kak evro več za takšno, ki bo zadostila vašim potrebam in jo boste lahko uporabljali dolgo časa. Jogijski kvader in trak sta tudi izvrstna pripomočka, ki pa ju lahko doma brez težav zamenjate s knjigo in pasom ali brisačo. Če pa nimate niti jogijske blazine, pa bodite brez skrbi, saj jo lahko izvajate tudi na preprogi.

Poskrbite za varnost in preprečite poškodbe

Vedno upoštevajte svoje trenutne sposobnosti in zdravstveno stanje ter poslušajte svoje telo. Še posebej bodite pozorni na kolena, boke, hrbtenico in vrat. Če kadarkoli med prakso začutite bolečino, popustite položaj in nikoli ničesar ne izvajajte na silo.

Po vadbi se sprostite z asano Savasana

Zelo pomembno je, da po koncu vsake prakse počivate v položaju Savasana in pustite telesu, da vsrka vase vse koristi pretekle vadbe – počutili se boste izjemno!

Jogo izvajajte redno

Že samo z vadbe joge enkrat na teden, boste veliko naredile zase, če pa jo boste izvajali trikrat tedensko ali celo vsak dan, pa še toliko bolje. Predvsem poslušajte sebe in svoje potrebe. Pomembno je le, da si zastavite cilje, ki jih želite doseči v jogi in z njo, in jih poskušate tudi uresničiti. Pri tem vam lahko pomagajo izvrstne učiteljice joge, ki poučujejo spletne vadbe na Varuhzdravja.si

Predvsem pa je pomembno, da v jogi uživate, da se veselite vsake nove prakse in asane, ki se jo naučite.

Namaste!


NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!