Z razteznimi vajami nad bolečine v vratu

Preživite veliko časa za računalnikom? Ste spali v čudnem položaju in ste si zaležali vrat? Potem morda čutite bolečine v vratu, ki pa jih lahko odpravite ali omilite z naslednjimi vajami.

Bolečine v vratu niso le nadležne, temveč so lahko tudi vzrok za glavobole in bolečine v zgornjem delu hrbta. Najpogosteje do bolečin pride zaradi dolgotrajnih in napačnih obremenitev vratu. Če imate trd in boleč vrat, vam lahko pomagajo omiliti težave naslednje raztezne vaje. Za začetek si lahko privoščite topel tuš, da sprostite zategnjene vratne mišice, in naredite katero izmed vaj (ali kar vse), ki vam bodo takoj pomagale omiliti bolečino. Nedvomno se boste hitro počutili bolje!

1.  Stranski razteg vratu v sedečem položaju

Vrat lahko pomagate sprostite z vajo, kjer se usedete na tla po turško ali na stol, z nogami na tleh. Desno roko iztegnite vstran ob desnem kolenu oziroma ob desnem delu stola, če vajo izvajate na stolu. Levo roko položite na vrh glave in počasi nagnite glavo v levo, pri čemer si pomagajte z levo roko, s katero nežno povlečete glavo, da s tem vrat še dodatno raztegnete. Zadržite za prb. 30 sekund, nato zamenjajte roki in ponovite na drugi strani.

2.  Razteg naprej v sedečem položaju

Podobno kot pri prejšnji vaji se udobno usedite na tla ali stol. Roki prekrižajte  in položite dlani na zadnji del glave, zravnajte hrbtenico, boke imejte trdno na podlagi. Nato z rokami nežno potisnite glavo v smeri proti tlom, pri čemer brado potisnete proti prsim. Zadržite 30 sekund. Nato počasi dvignite glavo in odmaknite roki.

3.  Razteg vratu z rokami na hrbtu

Ta vaja se izvajate stoje in jo lahko naredite kjerkoli želite. Stojte zravnano, noge naj bodo v širini bokov, roki ob telesu. Za hrbtom z desno roko primite zapestje leve roke in jo nežno povlecite stran od telesa. Zadržite 30 sekund in zamenjajte roki.

Naj vas bolečine v vratu ne spravljajo v slabo voljo. Še bolje je, da do njih sploh ne pride, zato si na delovnem mestu redno vzemite odmor in sprostite vratne mišice s kakšno krajšo vajo. Lahko pa si privoščite enega izmed treningov na stolu, ki jih v spletni telovadnici Varuh zdravja vodijo izkušeni trenerji spletnih vadb. Poglejte si jih tukaj.


NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!