Joga za gibljivost kolkov

Sodoben način življenja, v katerem veliko časa preživimo v sedečem položaju v pisarni in leže na kavču, močno vpliva na gibljivost našega telesa, zaradi negibljivosti pa lahko razvijemo nepravilne navade in gibalne vzorce, kar vpliva na kakovost našega zdravja. Redna vadba joge pa je lahko čudovita pri ohranjanju zdravja naših sklepov, mišic, organov in uma.

Zakaj je pomembna gibljivost v kolkih? Kolki se nahajajo v osrednjem delu telesa, zato lahko gibljivost kolkov pozitivno vpliva na gibljivost in pravilno delovanje celotnega telesa. Obenem negibljivost v kolkih poveča pritisk na hrbtenico, zaradi česar lahko pride do obrab. Gibljivost v kolkih lahko tudi:

  • odpravi ali omili bolečine v križu in/ali kolenih;
  • pripomore k čvrstemu centru telesa in posledično stabilnejši hoji, sedenju tako pri  vsakodnevnih aktivnostih in pri sami jogi.

Redno izvajanje joge lahko tako bistveno pripomore k boljši gibljivosti telesa, vključno s kolki. Treba pa se je zavedati, da rezultati ne pridejo čez noč in da je za uspeh vaje treba izvajati čim pogosteje. Eden najučinkovitejših položajev za odpiranje kolkov in boljšo gibljivost v tem predelu je položaj otroka (t. i. Balasana). Gre za dokaj preprost položaj, ki je primeren za praktično vse jogijske navdušence. Asano začnemo izvajati sede na petah. Ob izdihu hrbtenico nagnemo naprej, čelo potegnemo k  tlom, trebuh naslonimo na stegna, roke pa iztegnemo naprej ali zadržimo zadaj ob telesu.

Se želite naučiti še več jogijskih položajev za odpiranje kolkov? Pridružite se našim trenerjem v spletni telovadnici Varuh zdravja in izboljšajte gibljivost v kolkih kar v udobju svojega doma!


NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!