Kako omiliti bolečine po smučanju?

Smučarska sezona je na vrhuncu in nemalokdo se s smučanja vrne s tistim neprijetnim občutkom v mišicah, ki mu športniki rečejo »muskelfiber«. Smučanje namreč zahteva določeno stopnjo fizične pripravljenosti in vzdržljivosti, če pa na napore nismo dovolj dobro pripravljeni, se nam kaj hitro zgodi, da začutimo bolečine v mišicah. Zato upoštevajte naslednje predloge in omiite bolečine v mišicah po smučanju.

RAZTEZANJE

Raztezne vaje vam prav tako lahko pomagajo pri prekinitvi cikla bolečin. Najlažje je, da vsako vajo zaključite z raztezanjem (t. i. stretching). Kako se pravilno raztezati in s tem razbremeniti mišice, vam lahko prikažejo naši usposobljeni inštruktorji, ki vodijo vadbe v spletni telovadnici Varuh zdravja.

HLAJENJE

Ko pride do nelagodnega občutka v mišicah, je najbolje, da jih hladite in s tem zmanjšate bolečine. Najlažje je, da na boleče predele položite nepremočljivo vrečko z ledom, zavito s krpo. Hladite po potrebi, večkrat dnevno.

MASAŽA

Zelo učinkovita pri bolečih mišicah je tudi globoka masaža tkiv − lahko si privoščite profesionalno masažo že kar v hotelu ali pa vneta mesta masirate sami oziroma vam pri tem pomaga vaš partner. Upoštevajte le, da najprej masirate mesta nad in pod prizadetim območjem, šele potem zmasirate boleč predel.

Upoštevajte torej omenjene nasvete in prekinite cikel bolečin v mišicah na enostaven način. Še bolje pa je, da se na smučanje ustrezno pripravite. Katere vaje je priporočljivo delati preden se poženete po belih strminah, pa si lahko preberete v tej objavi.


NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!