4 dokazani načini za krepitev imunskega sistema

Sezona gripe in prehladov je v polnem razmahu, zato je pomembno, da imamo v tem času še posebej okrepljen imunski sistem, saj bomo tako lahko še naprej aktivni in se ognili morebitnim boleznim. Tukaj so štirje dokazani načini za krepitev imunskega sistema.

Uživanje hrane, bogate z antioksidanti

Zagotovo dobro poznate vpliv C-vitamina na naše zdravje, razlog, da je ta vitamin tako koristen, pa je ta, da spada med antioksidante, ki označujejo vrsto hranil, ki igrajo pomembno vlogo pri gradnji našega imunskega sistema in obrambnega mehanizma telesa. Zato se priporoča uživanje hrane, ki je bogata z antioksidanti, kot so jagodičevje, temna čokolada z vsaj 70 % kakava, zeleni čaj, jabolka, paradižnik in zelena zelenjava. Za vse, ki ste telesno aktivni, je pomemben podatek tudi ta, da imajo antioksidanti izjemno pomembno vlogo pri obnovi celic, zmanjšanju poškodb mišic in njihovi rasti po treningu.

Česen

Česen spada med t. i. superživila, saj ima vrsto pozitivnih učinkov na naše zdravje, med drugim deluje antibakterijsko, zato lahko z rednim vnosom česna preprečimo številne bolezni. Še več – z njim si lahko pomagamo tudi, ko že zbolimo, saj naj bi česen dvignil število belih krvničk v krvi, ki so ene ključnih pri našem obrambnem mehanizmu. Zato pogumno dodajajte česen na svoj jedilnik in na naraven način okrepite svoje zdravje.

Spanje

Spanje zmanjšuje tveganje za bolezni srca, diabetesom, možgansko kapjo in debelostjo. Dober spanec zmanjšuje tudi stres in pomembno vpliva ne le na naše fizično, temveč tudi mentalno zdravje. Zato poskrbite za zadostno količino spanja – spočiti in naspani namreč tudi težje zbolimo.

Telovadba

Redna vadba je ključna pri ohranjanju zdravega življenjskega sloga. Pozitivno vpliva na srce in ožilje, znižuje krvni tlak, pomaga nadzorovati telesno težo in ščiti pred različnimi boleznimi. Hkrati neposredno izboljša prekrvavitev telesa, ki omogoča hitrejše obnavljanje celic. Brez skrbi - če se vam v teh mrzlih zimskih dneh ne ljubi hoditi v fitnes centre, kjer kar mrgoli bacilov, se raje odpravite v naravo ali opravite enega izmed spletnih treningov kar v dnevni sobi. Potrebujete la prenosni računalnik ali pametni telefon ter dostop do spletne telovadnice Varuh zdravja, ki si ga lahko brezplačno uredite na tej povezavi.

Zdrava prehrana in redna vadba prispevata h krepitvi imunskega sistema in splošnega zdravja. Pri ohranjanju aktivnega življenjskega sloga vam lahko pomagajo naši kvalificirani trenerji, ki vsakodnevno pripravljajo spletne vadbe – pridružite se jim tukaj in okrepite svoj imunski sistem kar doma!


NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!