Najboljša hranila za rast mišic in kurjenje maščob

Če redno trenirate in želite ohraniti primerno težo ter mišično maso, je zelo pomembno, da poskrbite za ustrezen vnos določenih hranil in vitaminov. Uravnotežena prehrana je namreč zelo pomembna pri ohranjanju zdravja mišic in kosti. V nadaljevanju lahko spoznate, katera so ključna hranila in vitamini ter živila, ki jih je najbolj priporočljivo uživati.

Kalcij

Kalcij ni potreben samo za močne kosti in zobe, ampak je njegova vloga bistvena tudi pri krčenju mišic in energijski presnovi. Raziskave kažejo, da pomanjkanje kalcija lahko sproži sproščanje kalcitrola, hormona, zaradi katerega telo začne shranjevati maščobe. Če se torej želite ogniti temu, poskrbite, da v svoje telo vnesete dovolj kalcija.

Najboljši viri: sir, mandlji, sezamovo seme, sardine, jogurt.

Biotin

Biotin ima zelo pomembno vlogo pri pretvorbi ogljikovih hidratov, maščob in proteinov v energijo. Prav tako pomaga ohranjati zdrav videz las in kože ter preprečuje sivenje las. 

Najboljši viri: ovseni kosmiči, jajčni rumenjak, lešniki, mandlji.

Železo

Železo tvori del hemoglobina, pigmenta, ki prenaša kisik iz pljuč v mišice. Prav tako je bistvenega pomena za ohranjanje visoke ravni energije in pomaga ohranjati močan imunski sistem.

Najboljši viri: posušene marelice, sardele, žitarice, divjačina.

Vitamin C

Ta močan antioksidant pomaga pri presnovi ogljikovih hidratov za gorivo in ščiti telo pred virusi. Prav tako pomaga, da telo bolje absorbira železo.

Najboljši viri: zelena paprika, brokoli, črni ribez, kivi.

Selen

Ta mineral dokazano krepi imunski sistem, preprečuje nastanek raka in bolezni srca. Prav tako lahko ohranja vaše razpoloženje, preprečuje depresijo in ovira nastanek poškodb, ki jih lahko povzročijo prosti radikali pri treningih z utežmi.

Najboljši viri: sveža tuna, sončnična semena, polnozrnati kruh, brazilski oreščki.

Magnezij

Magnezij se nahaja v mišicah, mehkih tkivih in telesnih tekočinah ter igra ključno vlogo pri krčenju mišic, hkrati pa izboljša nivo energije. Zmanjšuje tudi utrujenost in mišične krče.

Najboljši viri: zelena listnata zelenjava, česen, semena, oreščki, otrobi.


NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!