Vaje za močne roke

Čvrste in lepo oblikovane roke niso samo stvar lepega videza, temveč moč v rokah nujno potrebujemo pri najenostavnejših vsakodnevnih opravilih, kot so nošenje trgovinskih vrečk, prenašanje torb, dvigovanje otroka in številnih drugih aktivnostih. Prav tako močne roke pomagajo ohranjati lepo držo, še zlasti če v službi veliko časa presedite pred računalnikom.

Čeprav veliko ljudi krepi roke predvsem z različnimi utežmi, trenažerji in fitnes pripomočki, so vaje za roke z lastno težo fantastičen način za krepitev mišic na tem predelu. Konec koncev je že teža vašega telesa dovolj, zato za oblikovanje mišic rok in ramenskega obroča ne potrebujete dragih pripomočkov. Pa še v fitnes center se vam ni treba včlaniti, saj lahko takšne vaje naredite kjerkoli in kadarkoli želite. Dodaten plus je tudi ta, da pri številnih vajah za roke z lastno težo vključimo tudi trebušne mišice in s tem istočasno krepimo še mišice jedra.

STREŠICA

Za začetek se postavite na vse štiri, obraz je obrnjen proti tlom. Nato se uprite z dlanmi ob podlago in začnite dvigovati zadnjico dokler popolnoma ne zravnate rok in nog. Glava je pri tem med rokama, stopala pa v stiku s tlemi. Položaj strešice zadržite in pri tem naredite med 5 in 10 globokih vdihov. Ta vaja ni samo odlična za krepitev rok, temveč blagodejno vpliva tudi ob morebitnih bolečinah ali napetostih v križu.

POTISKI ZA KREPITEV BICEPSA

Postavite se med obok vrat, tako da stopala naslonite na en del oboka, s hrbtom pa se naslonite na drugega. Stegnite roke pred seboj, primite se oboka in se z rokami potegnite naprej dokler se s prsmi ne dotaknete oboka. Vrnite se v izhodiščni položaj in ponovite vsaj desetkrat. To je super vaja za za krepitev bicepsa.

SKLECE V OPORI ZADAJ

Pir tej vaji izvajamo potiske v navpični smeri (t. i. dipse), s čimer aktiviramo predvsem troglavo nadlaktno mišico (triceps). Izvedete jo tako, da se postavite ob rob kavča ali stabilen stol, z rokami se primete za naslon kavča oz. stola, noge iztegnete pred seboj in oprete ob podlago. Nato se z rokami potisnite v navpični smeri proti tlom. Za začetek poskusite narediti od 5 do 7 ponovitev. Sčasoma število povečujte glede na trenutno sposobnost in moč rok.

Celovitim treningom za roke z lastno težo ali s preprostimi pripomočki, ki jih imate zagotovo doma, se lahko pridružite v spletni telovadnici Varuh zdravja in pod vodstvom usposobljenih inštruktorjev okrepite mišice rok kar v dnevni sobi.


NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!