Za koga je primeren pilates?

Pilates je odlična vadba, ki pomaga krepiti celo telo, izboljša napačno držo telesa, ohranja naše telo vitalno ter izboljša razpoloženje in splošno psihofizično počutje. Zaradi vsestranskosti je ta oblika vadba primerna za ljudi različnih starosti in fizične pripravljenosti. Tukaj je nekaj super razlogov, zakaj izvajati to priljubljeno obliko vadbe.

Pilates za starejše

Vadba pilatesa je zelo primerna za starejše ljudi, saj ne obremenjuje sklepov tako kot na primer klasični aerobni treningi in fitnes naprave. Velik poudarek pri pilatesu je na krepitvi jedra, z vajami po principu pilatesa pa hkrati podaljšujemo in krepimo mišice, s čimer posledično izboljšamo gibljivost v sklepih in mobilnost telesa. Eden glavnih vzrokov, zakaj je pilates tako priporočljiv za starejše vadeče, pa je, da izboljšuje ravnotežje telesa, ki se z leti slabša. Zelo pomembno je torej, da tudi v zrelih letih redno izvajate pilates, zlasti naj bo poudarek na krepitvi trupa in globokih trebušnih mišic.

Pilates za ljudi s sedečim poklicem

V sodobnem času veliko zaposlenih presedi osem in več ur pred računalnikom, zato imajo številni težave zaradi nepravilne drže, bolečin v hrbtenici, zapestju in vratu. Za preprečevanje posledic vsakodnevne prisilne drže v službi je zato pilates odlična izbira, izvajate pa ga lahko tudi v pisarni.

Pilates za nosečnice in mlade mamice

Med nosečnostjo se v ženskem telesu dogajajo številne spremembe, zaradi katerih prihaja do bolečin v križu, otekanja nog in številnih drugih tegob, ki pa jih zdrava nosečnica lahko praktično do poroda lajša prav z izvajanjem pilates vaj. Tudi porod sam pa pusti določene posledice na telesu novopečene mamice, zato se še posebej priporoča, da po porodu s pravilnimi vajami okrepimo mišice medeničnega dna in globoke trebušne mišice.

Pilates za športnike

Veliko aktivnih športnikov izvaja pilates bodisi kot dopolnilo k rednim treningom bodisi kot način rehabilitacije po morebitnih poškodbah ali operacijah, saj pripomore k hitrejši in bolj kakovosti rehabilitaciji telesa.

Pilates je torej odličen način vadbe, s katero lahko preprečujete ali lajšate številne težave, primeren pa je prav za vsakogar. Ker zanj  ne potrebujete veliko prostora ali dragih pripomočkov, ga lahko izvajate kjerkoli in kadarkoli. Pomembno pa je, da vaje izvajate redno in pravilno, zato se pridružite usposobljenim inštruktorjem pilatesa v spletni telovadnici Varuh zdravja, ki vas bodo naučili , pravilne tehnike vaj in vam predstavili vse prednosti te izjemne vadbe!

NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!