Brisača – odličen vadbeni pripomoček

Za ohranjanje zdravja in dobre fizične pripravljenosti potrebujete le malo časa in motivacije. Čeprav številni mislijo, da so za učinkovit trening potrebni dragi pripomočki in fitnes naprave, je dovolj že, če izvajamo vaje z lastno telesno težo. Občasno pa si lahko vadbeno rutino popestrimo z enostavnimi (in poceni) pripomočki, med katere sodi tudi brisača. Spoznajte, kako lahko ta predmet uporabite ne samo za brisanje potu, ampak tudi kot vsestranski rekvizit na treningu.

Za dober trening torej potrebujete le navadno brisačo, s katero lahko povečate intenzivnost in težavnost praktično katerekoli vaje. Brisača je enkratna pri treningih, s katerimi želimo izboljšati moč jedra ali povečati učinek kardio vaj, ne da bi pri tem trpeli naši sklepi. Tukaj je nekaj primerov, kako jo lahko uporabite sami:

Most z brisačo

Ulezite se na hrbet, glava naj gleda proti stropu, kolena pokrčite, pete položite na tla, pod obe peti pa zložite brisačo. Počasi dvignite boke in noge, ob tem pa s petami pritiskajte ob brisači. Nato s stopali podrsajte stran od sebe in spet nazaj na izhodiščni položaj, boke pa naj bodo ves čas dvignjeni. Naredite 2 do 3 serije s po 12 ponovitvami.

Vaja za trebušne mišice z brisačo

Zvijte srednje veliko brisačo, ulezite se na tla in pod križ zvijte brisačo. Pokrčite noge, stopala položite na tla. Pokrčite komolce in se s konicami prstov primite za glavo, pri tem naj bodo komolci obrnjeni stran od ušes. Z izdihom hrbet pritisnite ob brisačo in se z zgornjim delom hrbta dvignite od tal, zadržite in se nato vrnite v izhodiščni položaj. Ponovite vsaj 15-krat.  Na ta način boste bolj aktivirali trebušne mišice kot pri običajnih vajah za trebuh.

Vaja za triceps z brisačo

Primite en konec srednje velike brisače in jo dvignite z desno roko nad glavo, pri čemer naj drug del brisače pade do sredine hrbta. Z levo roko nato primite drug del brisače. Povlecite brisačo z desno roko proti stropu in istočasno nudite odpor z levo roko. Desno roko popolnoma iztegnite, pri tem naj jo leva ves čas ovira. Počasi se vrnite v začetni položaj. Naredite 12 do 15 ponovitev za vsako roko posebej.

Še več idej, kako lahko brisačo še uporabite pri treningu, lahko najdete na video vadbah, ki jih v spletni telovadnici Varuh zdravja pripravljajo izkušeni inštruktorji.


NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!