Kako oblikovati trebuh za na plažo?

Topli dnevi že kličejo po plaži in kopalkah. Veliko ljudi pa motijo odvečne maščobne blazinice, zlasti na predelu trebuha. Če ste tudi vi med njimi in si želite izoblikovati trebušne mišice, ne veste pa, kako bi se tega lotili, vam pri tem lahko pomagajo izkušeni trenerji v spletni telovadnici Varuh zdravja. Še nikoli do sedaj namreč ni bilo lažje telovadili in oblikujete sanjske trebušne mišice. S spletnimi vadbami, ki jih lahko izvajate kjerkoli imate dostop do interneta, lahko katerikoli prostor spremenite v svoj najljubši kotiček za vadbo. Nenazadnje dandanes preživimo veliko časa na spletu, zato izkoristite prednosti sodobnih tehnologij in se pridružite spletnim vadbam, ki so vam na voljo brezplačno.

Trebuh je zagotovo eden izmed tistih predelov, ki ga je najtežje oblikovati. Nezdrava prehrana, prekomerno pitje alkoholnih pijač in premalo aktivnosti so tisti dejavniki, ki se hitro začnejo kazati v obliki odvečne maščobe na telesu, zelo pogosto prav na trebuhu. Bolj ko se bliža poletje, pa si številni želijo zadnji hip oblikovati svojo postavo, preden dolga oblačila zamenjajo za kopalke. 

Na tem delu se namreč pogosto nabira odvečna maščoba in ga je zato še toliko težje izoblikovati do te mere, kot si sami želite. Da se izognemo nabiranju odvečnih kilogarmov na tem delu, je zelo pomembno, da se zdravo prehranjujemo in uživamo čim manj nezdravih maščob, saj je to osnova za raven trebuh. Seveda pa lahko veliko naredite tudi z redno vadbo. Številni mislijo, da morajo zato obiskovati fitnes centre ali celo najemati osebne trenerje, toda za oblikovanje lepega trebuha lahko veliko naredite kar doma.

Če imate doma drog za dvigovanje, si lahko s preprostimi vajami pomagate oblikovati trebušne mišice. Ena izmed učinkovitejših vaj za spodnje trebušne mišice je, da visite s palice s stegnjenimi rokami, noge spustite k tlom, nato jih dvigujte do kota 90° in zadržite ta položaj. Naredite 3 serije po 10 ponovitev. Kasneje lahko število serij in ponovitev povečujete glede na stopnjo pripravljenosti.

Drog lahko uporabite tudi tako, da začnete z istega izhodiščnega položaja kot pri prejšnji vaji. Nogi nato dvignite proti desni pazduhi in zadržite, nato spustite in ponovino dvignite noge, le da tokrat nogi dvignite proti levi pazduhi. Izmenično ponavljajte in za začetek naredite 3 kroga po 10 dvigov.

Ne skrbite, če doma nimate nobene posebne fitnes opreme za trebušne mišice, kajti odlične rezultate lahko dosežete s treningi z lastno težo, brez posebnih pripomočkov. Potrebujete le prenosni računalnik, tablico ali pametni telefon in že ste pripravljeni. V spletni telovadnici Varuh zdravja lahko v samo 15 minutah dnevno dosežete neverjetne rezultate in oblikujete trebušne mišice, o katerih ste vedno sanjali. Primer takšnega treninga je pripravila simpatična inštruktorica Eva. Pogledate ga lahko tukaj:

https://www.varuhzdravja.si/watch/721/trening-za-trebusne-misice/

Še več treningov za oblikovanje trebušnih mišic lahko najdete v spletni telovadnici Varuh zdravja. Pridružite se jim zdaj, kajti plaža že čaka na vas!


NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!