5 živil za ozek pas in raven trebuh

Trebuh je zagotovo eden izmed tistih predelov, na katerem se kaj hitro lahko naberejo odvečne maščobne blazinice. Številni vadeči pa si želijo prav ravnega trebuha, ki pa ni zgolj lepotni ideal, temveč tudi stvar zdravja, saj lahko maščoba na tem predelu napoveduje tudi resnejše zdravstvene težave. Tukaj je 5 preprostih živil, ki jih morate vključiti v svoj jedilnik, če želite imeti lep, raven trebuh.

Jogurt z jagodičevjem 

Namesto da posegate po sadnih jogurtih, ki vsebujejo veliko dodanega sladkorja, raje vzemite navadni ali grški jogurt, ki mu lahko primešate sveže jagode, borovnice ali maline. Pri tem bodite pozorni, da izberete le sadje najvišje kakovosti, najbolje pa je, če ga gojite na svojem vrtu brez škodljivih pesticidov. Če nimate na voljo svežega sadja, lahko izberete tudi zmrznjeno. Za še boljši okus lahko jogurtu in jagodičevju dodate tudi malo mletih mandljev ali kokosa. Tak obrok je popolna mešanica zdravih ogljikovih hidratov in antioksidantov in je več kot odlična izbira za kurjenje kalorij in lep trebuh.

Sadni zmešančki oz smoothiji

Pripravite si napitek s svojim najljubšim mlekom ali mlečni nadomestkom in mu dodajte sveže, zmrznjeno ali suho sadje, oreščke, kokos, cimet, kakav – možnosti je neskončno. Dodate lahko tudi eno ali dve kocki ledu in polovico banane ter eno merico beljakovin, če želite. Lahko si ga pripravite tudi vnaprej in vzamete s sabo na pot ali ga npr. popijete po spletnem treningu na Varuhzdravja.si.

Ovsena kaša

Ovsena kaša vsebuje zelo malo maščob in veliko vlaknin, zato je lahko odličen zajtrk ali prigrizek med obroki. Pripravite jo lahko v kombinaciji z banano, oreščki in kakavom ali npr. naribate jabolko in ji dodate mlete orehe in cimet.

Jajca

Jajca veljajo za popolno živilo. Pripravite lahko jajca na oko, poširana jajca, omlete ali npr. trdo kuhana jajca. Ne samo da so odličnega okusa, jajca so bogata z aminokislinami in proteini in so idealno živilo za vzdrževanje ravnega in čvrstega trebuščka. Če je le možno, izbirajte le jajca iz proste reje in jajca, obogatena z omega-3 maščobnimi kislinami..

Temna čokolada

Z zmernim uživanjem temne čokolade, ki vsebuje vsaj 70 % kakava, boste zadovoljili željo po sladkem, obenem pa v telo vnesli tudi t. i. flavonoide, ki ne le dvigujejo odpornost in ščitijo naše telo pred prostimi radikali, temveč pomagajo tudi pri izgubi kilogramov in posledično odvečnih maščobnih blazinic na trebuhu.

Poleg zdrave prehrane je za vzdrževanje fit telesa in ravnega trebuščka nujno tudi redno izvajanje krepilnih vaj za trebušne mišice, ki jih za vas vsakodnevno pripravljajo vrhunski inštruktorji v spletni telovadnici Varuh zdravja. Primer odličnega treninga za trebuh je pripravila trenerka Iza in si ga lahko pogledate tukaj. Pridruži se ji tudi ti in naredi nekaj za svoje zdravje in dobro počutje v udobju svojega doma.


NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!