TELESNA AKTIVNOST MED NOSEČNOSTJO

Veliko ljudi je (zmotno) prepričanih, da telesna vadba med nosečnostjo lahko škoduje materi in plodu. Toda zmerno gibanje prinaša številne pozitivne učinke in pomaga pri marsikateri nosečniški tegobi ter fizičnih in psihičnih pripravah na porod.

Telesna aktivnost lahko izboljša tvojo držo in pomaga pri utrujenosti in bolečinah v hrbtu. Obstajajo tudi dokazi, da vadba zmanjšuje stres in celo pomaga preprečevati nastanek gestacijskega diabetesa. Prav tako redna aktivnost izboljša vzdržljivost, ki je potrebna pri porodu.

Če ste bile fizično aktivne pred nosečnostjo, načeloma naj ne bi bilo razlogov, da ne bi s tem nadaljevale tudi med njo. Le bodite zmerne in ne poskušajte telovaditi tako intenzivno, kot ste lahko pred nosečnostjo, temveč poskrbite, da vam bo med vadbo udobno in prijetno.

Tiste, ki pred nosečnostjo niste bile fizično aktivne, lahko po posvetu z zdravnikom brez težav začnete telovaditi med nosečnostjo, toda pri vadbi bodite zmerne.  Za začetek se npr. priporočajo redni sprehodi na svežem zraku.

Vse tiste, ki nosečnost preživljate brez zdravstvenih težav in se dobro počutite, lahko ostajate aktivne kar v svoji dnevni sobi s spletno telovadnico Varuhzdravja.si. Usposobljeni inštruktorji za vas pripravljajo vadbe za nosečnice, na katerih vas bodo usmerjali pri vadbi in vam pomagali, da boste v času sladkega pričakovanja ohranjale dobro počutje in visok nivo energije v telesu ter se pripravile na novo poglavje v vašem življenju.


NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!