Kako se znebiti maščobe na trebuhu, ne da bi obiskali fitnes center?

Marsikdo si želi znebiti trdovratne maščobe na trebuhu, pa ne ve kako. Res je, da je težko odpraviti maščobo zgolj na določenem delu telesa in trebuh zagotovo sodi med tista področja, kjer se maščobne blazinice še posebej rade kopičijo in toliko težje odpravijo. Toda z upoštevanjem pravega vadbenega režima lahko dosežete neverjetne rezultate – in to kar doma, brez dragih pripomočkov in obiskov fitnes centrov. Potrebujete le svoje telo, malo prostora in motivacije.

Nič novega ni, da imata ključno vlogo pri tem ustrezna prehrana in redna vadba. Že z majhnimi spremembami pri prehranjevanju lahko zmanjšate obseg trebuha, če pa vključite še pravilne vaje, je uspeh praktično zagotovljen. Toda večina ljudi, ki ne telovadi redno, pravi, da nimajo časa za trening in da se jim ne ljubi hoditi v fitnes centre in telovadnice. Še posebej pa ne pozimi, ko je zunaj mrzlo, zato raje ostanejo doma, kot da se v slabem vremenu odpravijo v fitnes. Dobra novica pa je, da vam za telovadbo sploh ni treba nikamor, temveč si lahko pomagate s temi preprostimi vajami, za katere ne potrebujete veliko prostora in niti pohištva vam ni treba premikati.

Vojaški poskoki (burpeeji)

To je vaja z lastno težo, pri kateri se aktivirajo praktično vse mišice na telesu, vključno s trebušnimi. Vaja je hkrati cardio in krepilna, zato vam bo pomagala izgubiti maščobo in istočasno učvrstiti mišice. Stojte zravnano, stopala naj bodo v širini ramen. S telesom se spustite naprej in položite dlani na tla, z nogami pa brcnite nazaj, tako da pridete v položaj sklece, nato hitro odskočite nazaj v začetni položaj. Naredite vsaj 10 ponovitev – na ta način boste pokurili maščobo na trebuhu enako učinkovito, kot če bi 30 sekund na vso moč šprintali. Če si želite še dodatno popestriti svojo vadbeno rutino, lahko naredite tudi izziv s 100 burpeeji – merite, kako hitro naredite 100 poskokov in izziv ponovite vsak teden. Kmalu boste videli, kako ste že napredovali, spremembe pa bodo vidne tudi na vašem trebuhu.

Plezalec

Vajo plezalec si lahko predstavljate kot desko, pri kateri pa niste statični, temveč se premikate z nogami. Postavite se torej v začetni položaj deske (planka), nato pa s koleni izmenično brcajte proti prsnemu košu. Ta vaja je zahtevna, saj je jedro telesa ves čas aktivirano, kar je odlično, saj boste z njo v kratkem času pokurili veliko maščobnih blazinic na trebuhu.

Izpadni korak z dvignjeno roko

Ta vaja se izvaja z utežmi, ki jih doma brez težav nadomestite s plastenko vode. Postavite se v stoječ položaj, roko pokrčite v komolcu in držite plastenko tako, da je pest obrnjena navzgor. Pazite le, da ramen ne potiskate proti ušesom. Nato z nasprotno nogo stopite naprej v izpadni korak in obenem iztegnite roko navzgor. Zadržite položaj, potem pa priključite zadnjo nogo in stopite naprej, tako da sta stopali vzporedno. Ponovite z nasprotno nogo in naredite vsaj 10 ponovitev za vsako stran.

Dejstvo je, da čvrstih trebušnih mišic zagotovo ne moremo dobiti čez noč, toda z rednim izvajanjem teh vaj boste svoj cilj zagotovo lažje dosegli. Še več vaj za trebuh si lahko pogledate v spletni telovadnici Varuh zdravja in oblikujete trebušne mišice kadarkoli in kjerkoli lahko.

NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!