Kako ohraniti motivacijo za vadbo, ko zunaj dežuje?

Čeprav je bil začetek letošnje jeseni nadpovprečno suh in topel, pa je vreme zadnje čase že čisto jesensko – oblačno in deževno, kar sigurno ni najboljši čas v letu za telovadbo, še zlasti s spremembo ure ne, zaradi katere je zjutraj, ko vstanemo, zunaj še čista tema in nas prav nič ne vleče, da bi že navsezgodaj telovadili. Tudi nižje temperature kar vabijo, da namesto telovadbe, še malo dlje ostanemo v topli postelji. Toda sčasoma nas hitro zapeče vest, če ne telovadimo. Kako torej ostati motivirani za telovadbo, ko vam res ne paše trenirati v mrazu, dežju in vetru?

1.  TELOVADITE V DOBRI DRUŽBI

Če telovadite skupaj s prijateljem ali v skupini in telovadbo posledično načrtujete vnaprej, je večja verjetnost, da se boste tega plana tudi držali. S tem ko združite družabni dogodek in telovadbo, vam je trening v užitek, hrib, na katerega ste se odpravili, se vam morda zdi celo manj strm, dež pa manj moteč. Čas v dobri družbi namreč teče hitreje, saj nismo osredotočeni izključno le na trening in bolečine v mišicah. Poskrbite le, da boste za treniranje izbrali prijatelja, ki mu ne manjka motivacije in ga slabo vreme ne bo odvrnilo od gibanja.

2.  NAPIŠITE SI, KAKO VADBA POZITIVNO VPLIVA NA VAS

… in si nalepite ta list zraven svoje postelje. Ko zjutraj zazvoni budilka in se vam ne ljubi vstati, vas bo seznam pozitivnih učinkov vadbe morda le prepričal, da vseeno vstanete in že zjutraj opravite trening. Seznam sestavite po uspešnem dnevu, vsebuje pa naj stavke v smislu: “Po jutranji telovadbi sem v službi veliko bolj osredotočen (-a) ” ali ‘Kadar telovadim, se počutim bolj sproščeno in z več energije”. Po treningu se namreč prav vse zdi bolje – izboljšajo se počutje, volja in imamo več energije.

3.  NAGRADITE SE

Toda pri tem ne pretiravajte. Gre bolj za to, da se v dnevih, ko se vam resnično ne ljubi spraviti k telovadbi, lažje motivirate, da si oblečete športna oblačila in se spravite migati. Obljubite si na primer, da si boste ta teden končno privoščili masažo (ki je tako ali tako odlična za športnike) ali se razvajali na pedikuri (in to ne samo ženske, tudi moški!). Lahko si obljubite tudi, da se boste po kosilu posladkali s svojo najljubšo sladico, seveda pod pogojem, da boste prej pridno telovadili. Dobrodošle so torej kakršnekoli manjše obljube, ki vam dajo dodatno vzpodbudo za trening – kdo pa sploh pravi, da si boste po treningu še vedno želeli obljubljene nagrade.

4.  SPOMNITE SE SVOJEGA VADBENEGA CILJA

Vsak telovadi z nekim namenom – bodisi ker želi shujšati, izboljšati počutje, ohranjati mladosten videz – v vsakem primeru je dobro, da se občasno spomnimo, kakšen je naš cilj. Če ga želimo doseči, nas nobena dežna kaplja ali sapica vetra ne bosta ustavila, da ta cilj tudi osvojimo. Sploh pa vam v teh deževnih dneh ni treba telovaditi zunaj ali hoditi v mrazu v natrpane v fitnes centre – privoščite si trening doma, pripravite prenosni računalnik in udoben kotiček v svojem domu in dan začnite ali zaključite aktivno. Do brezplačnih spletnih treningov pilatesa, aerobike, joge ali shujševalnih vadb vas loči le en klik – vadbo po svoji meri si izberite tukaj.

NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!