4 preprosti načini, kako s športno aktivnostjo izboljšati prebavo

Slaba prebava znižuje raven energije, povzroča nenehno nelagodje, stres, slabo zdravje črevesja in jeter ter lahko celo povzroča povečanje telesne teže. Spoznajte preproste vaje, ki so odlične za prebavo in topljenje trebušne maščobe!

Prebava je postopek razgradnje zaužite hrane in makrohranil v manjše molekule, ki se v prebavnem sistemu nato absorbirajo. To je ena najpomembnejših funkcij, ki jo telo izvaja, saj se s pomočjo prebave zaužite hrana spremeni v obliko, s katero telo lahko dobi potrebno energijo. Toda pogosto jo jemljemo kot samoumevno. Prebavne težave, zaprtje, nepravilno gibanje črevesja in druge prebavne motnje lahko vplivajo na splošno zdravje telesa in s tem negativno vplivajo tudi na ostale organe. Dobra novica pa je, da si za zdravje črevesja poleg zdravih prehranjevalnih navad lahko pomagamo tudi z nekaterimi vajami.

Hitra hoja

Hoja je ena najpreprostejših in najučinkovitejših oblik vsakodnevne vadbene rutine. 30–40 minut hitre hoje vsak dan blagodejno vpliva na črevesje in zdravje nasploh. S hojo namreč preprečujemo zaprtje in spodbujamo krčenje črevesja, kar pripomore k lažjemu odvajanju blata. Poleg tega pa z rednimi sprehodi pomagamo vzdrževati tudi zmerno telesno težo.

Trebušnjaki

Z različnimi trebušnjaki lahko prebavni sistem vrnemo na prave tirnice. Poleg klasičnih trebušnjakov lahko poskusite z različicami, kot so upogib trupa z dvignjenimi nogami ali trebušnjaki z iztegnjenimi rokami. Vse variacije so odlične za zdravo prebavo, kajti mišice jedra in trebuha krepijo gibanje črevesja, obenem pa preprečujejo težave, kot so napihnjenost in vetrovi.

Kolesarjenje

Kolesarjenje je prav tako koristno za dobro delovanje prebavnega sistema. Pomembno je le, da s kolesarjenjem počakamo vsaj eno uro po obroku, da se hrana najprej prebavi. Po tem pa hitro na kolo, ki bo poleg izboljšane prebave pomagalo pokuriti tudi odvečno maščobo na trebuhu.

Joga

Nekateri jogijski položaji, kot so položaj čolna, otroka, stoječi upogib, navzdol in navzgor obrnjen pes, so odlični za izboljšanje prebave in izgubo trebušne maščobe. Pomagajo namreč pri raztezanju in sproščanju trebušnih mišic ter preprečujejo težave, kot so napihnjenost in zakisanost telesa. Joga je tudi odlična pri zmanjšanju stresa, ki je prav tako eden izmed dejavnikov, ki povzročajo prebavne težave.


NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!