Zdravi Kruhki na Tri Načine

Super zdravi kruhki za malico ali kosilo, enostavni za pripravo in po vrhu še brez instant kvasa in moke. Podobno kot Focaccia je kruh lahko osnova za različne sezonske nadeve. Tukaj pa je še nekaj idej, kako lahko kruh personalizirate: 

• v kruhu lahko zamenjate sladek krompir z navadnim ali pa s korenjem, pastinakom, rdečo peso itd.,

• v testo dodajte sveža zelišča po svoji izbiri,

• oblikujte kruhke v obliki kroga ali pa prelijte v kvadratni pekač,

• za vegansko različico uporabite 1 jajce = 1 žlica zmletih lanenih semen + 3 žlice vode. 

KRUHKI

·  1 skodelica/100 g ovsene moke

·  3/4 skodelice/100 g ajdove moke

·  1 čajna žlička pecilnega praška

·  velik ščep soli in popra

·  3 jajca

·  1/2 skodelice/125 ml olivnega olja

·  1/2 skodelice/125 ml rastlinskega mleka

·  1 šalotka ali rdeča čebula

·  250 g ali 3 naribani sladki krompirji

·  1 strok česna

NADEV 1

·  humus pečena paprika

·  mikro zelenje

NADEV 2

·  kimchi ali kislo zelje

·  1 avokado

·  pest kalčkov

 NADEV 3

·  fižolov humus

·  pest rukole

·  pest češnjevih paradižnikov

·  1 jedilna žlica kaper

·  brie sir

Sprva segrejte pečico na 180 °C. V eni skledi zamešajte vse suhe sestavine – ovseno in ajdovo moko, pecilni prašek, sol in poper. V drugi skledi zmešajte vse mokre sestavine – jajca, sladek krompir, olivno olje, rastlinsko mleko, narezan česen in čebulo. Dodajte mokre sestavine v suhe in dobro premešajte. Vlijte maso v pekač, ki je obložen s peki papirjem. Lahko oblikujete v kroge ali pa premažete po celotnem pekaču. Pecite 30–40 min.

Ko so kruhki pečeni, pustite, da se malce ohladijo in jih postrezite z enim izmed predlaganih nadevov. Lahko jih uporabite tudi za sendviče ali postrežete ob juhi. 

NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!