Konec dopusta? Tukaj so nasveti, ki vam bodo pomagali priti nazaj v pravi ritem po poletnem oddihu

Jutra brez budilke, brezskrbne noči, poležavanje na plaži, uživanje odlične morske hrane … še pred kratkim je bila to realnost, toda vsega tega je zdaj žal konec in slabe volje ugotavljate, da morate znova začeti razmišljati o vsakodnevnih obveznostih. In čeprav bi si večina želela, da bi počitnice kar trajale in trajale, pa temu ni tako in marsikdo ima težave, ko mora ponovno iti v službo, začeti opravljati vsakodnevna opravila in priti nazaj na ustaljene tire.

Ko potujete, možgani namreč kar nekako ‘pozabijo’ na ustaljeno rutino in prav hitro se prilagodimo na lagoden vsakdan, brez stresnega urnika in natrpanega ritma v službi. Toda brezdelja je enkrat konec in ponovno se moramo vrniti v ustaljen ritem po dopustu, kar sicer ni enostavno, toda to še ne pomeni, da mora biti sprememba ritma težka. Seveda lahko počakate in potovalnih torb ne razpakirate še cel teden, jeste nezdravo hrano in hodite spat pozno. Toda priporočljivo je, da čim prej pridete nazaj v ritem, kakršnega ste imeli pred dopustom. V naslednjih nekaj odstavkih si preberite napotke, ki vam lahko pri tem pomagajo.

POSKRBITE ZA DOVOLJ SPANJA

Prepogosto se ne zavedamo, kako pomemben je dolg in kakovosten spanec in šele ko smo razdražljivi, napeti in izgoreli, začnemo razmišljati, kaj je narobe. Pa še takrat marsikdo ne pomisli, da je za naše slabo počutje krivo pomanjkanje spanja. Pogosto se že z dopusta ljudje vrnejo bolj zmatrani kot prej, zato po vrnitvi domov namenite dovolj časa prav spancu. Ta je še posebej pomemben v času, ko se vračate nazaj na delovno mesto, da boste v službi produktivni in polni zanosa. In če ste si na dopustu lažje privoščili, da ste ostali dolgo pokonci, vas po vrnitvi domov ponovno čaka zgodnje jutranje vstajanje, zato je priporočljivo, da čim prej vzpostavite reden ritem spanja, hodite spat ob približno isti uri in tako poskrbite za zadostno količino počitka.

PIJTE VELIKO VODE

Zelo velikokrat se zgodi, da se ljudje z dopusta vrnejo dehidrirani. Razlogov za to je veliko – letenje, slab dostop do pitne vode, pitje alkoholnih pijač in izpostavljanje soncu. Prav zato je zelo pomembno, da pijete čim več vode. Ta enostaven napotek bo pomagal izboljšati prebavo, ki je lahko na dopustu neurejena, hkrati pa bo telo izločilo škodljive toksine, ki so posledica pitja nezdravih alkoholnih pijač. Najlažje je, da si že zjutraj v službi pripravite steklenico z vodo in jo pijete čez dan, saj boste tako natančno vedeli, koliko ste spili.

REDNO TELOVADITE

Številni ljudje so tudi na dopustu aktivni in prav je tako. Nekateri celo izberejo tak tip dopusta, kjer kolesarijo, surfajo ali se potapljajo nekaj ur dnevno. Toda veliko ljudi si na dopustu želi le ležati na plaži in uživati v brezdelju. Če ste tudi sami med poletjem opustili svojo vadbeno rutino, je sedaj čas, da jo ponovno vzpostavite. Pa naj vadba ne bo nujno zlo ali kazen za nezdravo prehranjevanje, temveč orodje, s katerim lahko izboljšate počutje in se vrnite na ustaljen dnevni ritem, kakršnega ste imeli pred dopustom. Ne samo da boste bolj zdravi in polni energije, izboljšalo se bo splošno počutje, videz vaše kože in uredila prebava. Zato poskrbite, da boste redno aktivni vsaj nekaj minut dnevno. Če ste jutranji človek, si lahko vsak dan že pred službo privoščite 15-minutni trening pilatesa ali pa dan zaključite s sproščujočo vadbo joge, ki vam bo pomagala opustiti stres po napornem delavniku.


NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!