5 načinov, kako se sprostiti po napornem dnevu v službi

Ste imeli težek dan v službi? Se tudi doma nikakor ne morete sprostiti in odmisliti službenih skrbi? Predstavljamo vam nekaj preprostih rešitev, kako se odklopiti in pozabiti na težave na delovnem mestu.

Se vam pogosto dogaja, da na poti domov razmišljate, da je bilo danes res naporno v službi? Vsem se to občasno zgodi in včasih je težko odmisliti težave, ko se vrnemo domov. Te negativne misli pa ne vplivajo zgolj na vaše razpoloženje, temveč tudi na vaša dejanja in zdravje. Zaradi stresa in slabe volje ste posledično bolj vzkipljivi, razdražljivi in slabe volje – pa čeprav ste v zavetju doma, kjer naj bi se napolnili z energijo in počutili sproščeno. Če se po napornem dnevu težko sprostite, si lahko pomagate na naslednje načine:

1.  Pojdite v naravo

Ni naključje, da so zdravilišča in toplice običajno nekje blizu narave. Svež zrak in zelenje namreč pozitivno vplivata na telo in duha. Zato se po težkem dnevu odpravite ven, na sprehod s psom, ob bližnje jezero ali okoliški hrib. Počutili se boste kot prerojeni in polni pozitivne energije in vsaj za nekaj časa boste pozabili na službene skrbi. Že če boste samo zunaj nekaj časa, se boste hitro počutili boljše, učinek pa bo še večji, če boste na prostem opravili trening, ki je lahko nizke intenzivnosti. Zato se ob stresnih dnevih le odpravite ven, na sprehod ali zgolj vsedite na klopco v parku in se sprostite.

2.  Prepustite se branju

Branje je vedno dobra izbira, če želite odmisliti svoje vsakodnevne skrbi. Namesto da razmišljate o težavah v svojem življenju, se predajte knjigi in raje razmišljajte o življenju glavnih junakov v knjigi, s čimer se boste vsaj za nekaj časa zamotili in posledično tudi umirili. Pojdite v prostor, kjer se počutite najudobneje in kjer imate mir, vzemite knjigo, ki vas trenutno zanima (ali svojo najljubšo revijo) in uživajte v branju. Morda vam bodo misli od začetka še uhajale, toda že po nekaj minutah bi se morali počutili bolje.

3.  Privoščite si osvežilen tuš

Sproščujoč tuš (ali še bolje: kopel) pomaga odpraviti napetost v zategnjenih mišicah vratu in ramen. S tem ko boste sprostili telo, boste tudi bolj odprti za nove misli in ideje. Morda boste uspeli najti rešitve za svoj stres v službi ali pa bili vsaj boljše volje in uživali v preostanku dneva.

4.  Privoščite si popoldanski dremež

Ko pridete domov, najprej slecite službena oblačila, oblecite svojo najljubšo majico in poiščite udoben kotiček v svojem domu. Zaprite oči, sproščeno dihajte in si brez slabe vesti privoščite krajši spanec in si povrnite energijo ter izboljšajte koncentracijo, ki vam bo vsekakor prišla prav tudi v službi.

5.  Meditirajte

Tudi če ne obvladate vseh pravil meditacije, ima ta izjemne učinke, če želite zmanjšati raven stresa, krvni tlak in izboljšati razpoloženje. Že samo 5 minut umirjenega in osredotočenega dihanja lahko naredi čudeže. Če bi radi spoznali več o tej izjemni tehniki sproščanja, se pridružite učiteljicam joge, ki v spletni telovadnici Varuh zdravja poleg joge učijo tudi osnove te čudovite metode. Predvsem pa si vzemite nekaj časa zase, se umirite in odmislite preglavice, ki vam jih morda povzroča služba.

NAZAJ NA NASVETE

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!