Nasveti za zdravo in aktivno življenje

Pripomočki za vadbo, ki jih najdemo v vsakem domu

Za učinkovit trening ne potrebujete drage fitnes opreme ali športnih pripomočkov, temveč lahko za svoje zdravje in redno aktivnost veliko storite kar doma. Treninge lahko izvajate z lastno težo, lahko pa jih popestrite z različnimi pripomočki, za katere pa nasprotno od prepričanja številnih ne rabite zapravljati svojega denarja. Namesto uteži, trenažerjev in ostalih fitnes naprav uporabite kar predmete, ki jih lahko najdete praktično v vsakem stanovanju.

Več


3 nasveti za jogijske začetnike

Umirjen um, boljše počutje, čvrsto telo ali izguba odvečne teže – karkoli že iščete, lahko to dosežete z jogo, ki jo lahko izvaja prav vsak. Toda številni se bojijo poskusiti to starodavno disciplino, ki navdušuje vadeče po vsem svetu. Če tudi sami razmišljate, da bi jogi dali priložnost, upoštevajte te tri enostavne nasvete za začetnike in spoznajte prednosti, ki jih prinaša ta priljubljena vadba.

Več


10 nasvetov, kako ostati hidrirani to poletje

Pijete dovolj vode? Voda je namreč bistvenega pomena za naše zdravje in predstavlja med 60 in 70 % telesne teže. Ima izjemno pomembno vlogo pri uravnavanju telesne temperature, odstranjevanju odpadnih snovi iz telesa in njegovem oskrbovanju s kisikom in hranili. Zato je zelo pomembno, da pijemo zadostne količine vode, še posebej v poletnih mesecih, ko se zaradi višjih temperatur in znojenja potreba po njej še poveča.

Več


Preproste vaje, ki jih lahko izvajate na letalu

Ko potujemo z letalom, je naše telo izpostavljeno novim razmeram, ki lahko privedejo do slabega počutja. Zlasti dolgotrajno letenje ima lahko svoje nevarnosti, ki pa se jih morda niti ne zavedate. Med leti pogosto dlje časa sedimo, kar lahko vodi do globoke venske tromboze, ki je resno in v nekaterih primerih celo usodno stanje, saj krvni strdki nastanejo v venah nog in lahko potujejo v srce in pljuča. Zato poskrbite za dobro prekrvavitev na letalu in kar na avionu opravite teh pet preprostih vaj.

Več


NAJBOLJŠI 4 NASVETI PROTI PRIDOBIVANJU KILOGRAMOV NA DOPUSTU

Končno, začenjajo se dopusti – čas, ko pozabimo na službo, jutranje budilke in hišna opravila. Toda vsak dopust ima lahko tudi svoje pasti, še posebej, če ne bi radi pridobili odvečnih kilogramov, medtem ko uživate na oddihu. Zato je pomembno, da se na dopustu držite teh štirih učinkovitih nasvetov in s tem preprečite, da bi zgolj v dveh tednih uničili vse, za kar ste pridno garali zadnjih nekaj mesecev ali celo let.

Več


Kako pravilno dihati?

Dihanje, še posebej pravilno dihanje, je zelo pomembno za naše zdravje, toda nanj pogosto pozabljamo. Spoznajte, kako pravilno izvajati trebušno dihanje in kateri so njegovi pozitivni učinki.

Več


Kako oblikovati trebuh za na plažo?

Toplo vreme že kliče po dnevih, ki jih boste preživeli na plaži. Marsikoga pa odvrne že sama misel na kopalke, saj so nezadovoljni z izgledom trebuščka, na katerem se je med letom nabrala odvečna maščoba. Nezdrava prehrana, prekomerno pitje alkoholnih pijač in premalo aktivnosti so tisti dejavniki, ki se hitro začnejo kazati v obliki odvečne maščobe na telesu, zelo pogosto prav na trebuhu. Bolj ko se bliža poletje, pa si številni želijo zadnji hip oblikovati svojo postavo, preden dolga oblačila zamenjajo za kopalke. 

Več


Kako dolgo naj bi trenirali za optimalne rezultate? 15, 30 ali 60 minut?

Telovadba samo po sebi ni nujno tako enostavna, kot se zdi. Že to, da sploh začnemo telovaditi in smo pri tem vztrajni, zahteva veliko od nas. Ko pa se končno spravimo, se pričnejo vsa ta vprašanja o tipu vadbe, ki jo je treba narediti, intenzivnosti in seveda trajanju. Ljudje pogosto verjamejo, da daljša vadba prinaša boljše rezultate. Je to res ali pa bi lahko dosegli še boljše rezultate s krajšimi treningi?

Več


Načini za preprečevanje poškodb pri delu z računalnikom

Niso samo fizično zahtevna dela tista, ki lahko povzročijo resne poškodbe. V sodobnem času, kjer ljudje opravljajo veliko dela v sedečem položaju za računalnikom, imajo številni zaposleni kronične bolečine in težave, ki so lahko prav tako resne in pogoste kot tiste, do katerih prihaja pri fizičnem delu.

Več


Kako se uspešno znebiti trdovratne maščobe na trebuhu?

Nobenega dvoma ni, da je želja številnih vadečih imeti raven, čvrst in oblikovan trebuh. Raven trebuh namreč ni le lepotni ideal, temveč lahko odvečna maščoba na tem predelu nakazuje tudi resne bolezni in težave. Zato smo pripravili 4 preverjene navade, ki se jih je dobro držati, če želite imeti plosk trebuh.

Več


Stran: 1 od 3

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!