Nasveti za zdravo in aktivno življenje

4 NAJPOMEMBNEJŠE OBLIKE TRENINGA, KI BI JIH MORALI POČETI VSI

Redno ukvarjanje s športom je ključno za dobro zdravje, toda večinoma se omejimo le na eno ali dve vrsti treninga. Ljudje delajo tisto, v čemer uživajo, ali tisto, kar se jim zdi najučinkovitejše, zato pogosto zanemarijo nekatere pomembne oblike vadbe. Toda v resnici bi vsi morali prakticirati tako aerobni trening in raztezne vaje kot tudi vaje za ravnotežje in moč. Predstavljamo, kaj morate vedeti o vsaki vrsti vadbe.

Več


NAJBOLJŠE OBLIKE VADBE PO PORODU

Ste pred kratkim postali mamica? Četudi ste bili pred porodom in med samo nosečnostjo morda zelo aktivni, sta nosečnost in porod nedvomno pustila določene posledice, zato takoj po porodu nikar ne hitite s telovadbo, temveč si najprej pustite nekaj časa za počitek in okrevanje. 

Več


Kako se znebiti maščobe na trebuhu, ne da bi obiskali fitnes center?

Marsikdo si želi znebiti trdovratne maščobe na trebuhu, pa ne ve kako. Res je, da je težko odpraviti maščobo zgolj na določenem delu telesa in trebuh zagotovo sodi med tista področja, kjer se maščobne blazinice še posebej rade kopičijo in toliko težje odpravijo. Toda z upoštevanjem pravega vadbenega režima lahko dosežete neverjetne rezultate – in to kar doma, brez dragih pripomočkov in obiskov fitnes centrov. Potrebujete le svoje telo, malo prostora in motivacije.

Več


SLABO SPITE? POMAGAJTE SI Z JOGO

Joga ni le odlična izbira, če želite izboljšati moč jedra, gibljivost in zmanjšati stres, temveč vam lahko pomaga tudi, da boste boljše spali – še posebej, če imate težave z nespečnostjo.

Več


JESENSKA OTOŽNOST: PREŽENITE JO SAMI

Jesen je letni čas, ki ne prinaša zgolj nestanovitnega vremena in temperaturnih sprememb, temveč pri marsikomu tudi spremembe razpoloženja in počutja. V tem času se namreč veliko ljudi počuti žalostno, brez energije in motivacije, kar poznamo tudi kot jesensko otožnost. Zato je prav zdaj čas, da se posvetite sami sebi in poskrbite za dobro počutje. Naslednje preproste strategije vam lahko pomagajo, da boste pregnali jesensko otožnost in namesto tega uživali v vseh prednostih, ki jih ta barviti letni čas prinaša.

Več


Osteoporoza: kako si lahko pomagate sami?

Če vam zdravniki postavijo diagnozo osteoporoza, vas to lahko potre, toda dobra novica je, da lahko sami veliko pripomorete k temu, da ohranjate zdravje kosti in s starostjo minimalizirate zmanjševanje kostne mase. Pri osteoporozi se namreč kakovost in količina kostnine zmanjša, zato so kosti bolj krhke in lomljive. Kaj lahko torej naredite sami?

Več


Kako ohraniti motivacijo za vadbo, ko zunaj dežuje?

Čeprav je bil začetek letošnje jeseni nadpovprečno suh in topel, pa je vreme zadnje čase že čisto jesensko – oblačno in deževno, kar sigurno ni najboljši čas v letu za telovadbo, še zlasti s spremembo ure ne, zaradi katere je zjutraj, ko vstanemo, zunaj še čista tema in nas prav nič ne vleče, da bi že navsezgodaj telovadili. Tudi nižje temperature kar vabijo, da namesto telovadbe, še malo dlje ostanemo v topli postelji. Toda sčasoma nas hitro zapeče vest, če ne telovadimo. Kako torej ostati motivirani za telovadbo, ko vam res ne paše trenirati v mrazu, dežju in vetru?

Več


Odpravite zakrčenost in asimetrijo telesa s preprostimi razteznimi vajami

Kolikokrat ste si že rekli: »V ponedeljek pa res začnem telovaditi.« Ali: »V službo bom začel hoditi s kolesom.« In kolikokrat ste potem to obljubo prelomili? Toda če želimo ostati zdravi, moramo biti telesno aktivni. Čeprav to vsi dobro vemo, v hitrem tempu marsikdo težko najde čas za telovadbo – služba in domača opravila namreč vzamejo veliko časa in energije. Ravno zato smo skupaj z našimi odličnimi trenerji pripravili nekaj preprostih razteznih vaj, ki jih lahko naredite doma in tako ostanete v formi.

Več


4 preprosti načini, kako s športno aktivnostjo izboljšati prebavo

Slaba prebava znižuje raven energije, povzroča nenehno nelagodje, stres, slabo zdravje črevesja in jeter ter lahko celo povzroča povečanje telesne teže. Spoznajte preproste vaje, ki so odlične za prebavo in topljenje trebušne maščobe!

Več


Veganska Slivova Pita

Za enostavne sladice bi lahko rekli, da so moja specialiteta. Seveda jih rada tudi malo zapletam, a sem ugotovila, da sem čisto vsakič utrujena in nezainteresirana za sladico, ki sem jo pripravila. Za 2019 sem si rekla "nič več", od zdaj naprej vam predstavljam nekaj zelo imenitnega. Veganska slivova pita, ki jo lahko naredite v avtodomu, pri prijateljih in v najmanjši pečici, ki si jo lahko zamislite. Hitro pripravljena in popolnoma prilagodljiva na sezono - če nimate sliv, uporabite češnje, jabolka, hruške, jagode ali pa čokoladni ganache! 

Več


Stran: 1 od 11

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!