Nasveti za zdravo in aktivno življenje

Pripravimo trebušne mišice na poletje

Imate dovolj mrzlih dni in že sanjate o poletju? Komaj čakate, da greste na morje, vendar se ne počutite samozavestno v kopalkah? Veliko ljudi motijo predvsem odvečne maščobne blazinice na trebuhu. Če bi tudi vi radi oblikovati trebušne mišice, da boste na plaži blesteli, si lahko pomagate z video vadbami v spletni telovadnici Varuh zdravja.

Več


Kako se spraviti k telovadbi po praznikih

Upamo, da ste uživali v prvomajskih praznikih s svojimi najbližjimi. Vsem kdaj paše kak dan počitka, brez službenih obveznosti in tudi športnih aktivnosti, ko samo ležimo na kavču v brezdelju ali se družimo s prijatelji in družino. Če ste morda med prazniki dali telovadbo na pavzo, je sedaj čas, da se ponovno spravite k vadbi. Tukaj so koristni nasveti, ki vam utegnejo pri tem pomagati.

Več


'Zdrava' živila, ki v resnici niso tako zdrava!

Če ste med tistimi, ki živite zdrav in aktiven življenjski slog, se potem zavedate pomena pravilne in uravnotežene prehrane, zato zagotovo veste, da bel kruh, čokolade, čips in gazirane pijače niso primerna izbira. Težava pa lahko nastopi, ko uživamo izdelke, za katere smo prepričani, da sodijo na seznam zdravih živil, pa pravzaprav niso tako zdravi. Preverite, za katere izdelke marsikdo zmotno misli, da so zdravi, pa v resnici vsebujejo veliko sladkorja in kalorij.

Več


Zakaj je pomembno, da med aktivnostjo nosite ustrezno obutev?

Ne glede na to, če radi tečete, hodite na sprehode, v fitnes centre ali telovadite doma, pomembno je, da ste med vadbo ustrezno obuti. Zaradi neprimernih čevljev lahko namreč brez potrebe pride do poškodb, ki utegnejo izničiti vaš napredek. Zato se splača izbrati kakovostno športno obutev, ki vam bo pomagala doseči zastavljene cilje, preprečiti poškodbe stopal in gležnjev ter pripomogla, da vam bo med vadbo še bolj udobno in prijetno.

Več


Zdravje na delovnem mestu: pilates vaje za pisalno mizo

Sedeč način življenja prinaša številne negativne posledice za zdravje zaposlenih. Zato je resnično pomembno, da si vzamemo čas med službo in opravimo nekaj hitrih vaj za boljše počutje. 

Več


3 najpogostejše napake pri hujšanju: jih delate tudi sami?

Hujšanje je lahko zelo velik izziv, še posebej če se vam zdi, da delate vse, kot bi morali, vendar rezultati še vedno niso tu. Vaš napredek pa morda lahko ovira katera izmed naslednjih napak, ki jih pogosto delajo tisti, ki želijo shujšati.

Več


Uživajte v jogi pri sebi doma

Si že od nekdaj želite, da bi lahko redno vadili jogo doma? Tukaj je nekaj koristnih napotkov, ki vam bodo pomagali uresničiti to željo.

Več


Neverjetne prednosti 15-minutnih vadb

15 minut je malo časa, najmanj toliko npr. potrebujemo, da se zjutraj pripravimo za službo, nekateri toliko časa sestavljajo besedilo za objavo na Instagramu; na seznam stvari, ki nam vzamejo samo 15 minut dnevno, pa lahko dodamo tudi treninge – tako je, tako hitro lahko opravimo odličen trening in naredimo nekaj dobrega zase in svoje počutje.

Več


Kako se spraviti k telovadbi, ko se vam res ne ljubi

Željo po fit in zdravem telesu ima praktično vsak, toda za to moramo biti redno aktivni. Kaj pa, ko nam zmanjka motivacije za telovadbo? 

Več


Z razteznimi vajami nad bolečine v vratu

Preživite veliko časa za računalnikom? Ste spali v čudnem položaju in ste si zaležali vrat? Potem morda čutite bolečine v vratu, ki pa jih lahko odpravite ali omilite z naslednjimi vajami.

Več


Stran: 1 od 8

BREZPLAČNE SPLETNE VADBE ZA VSAKOGAR

Registrirajte se in si zagotovite neomejen dostop do vadb v živo in posnetkov treningov, ki jih vodijo vrhunski inštruktorji. Za vadbe ne potrebujete nobene fitnes opreme ali športnih pripomočkov.

ZAČNI TELOVADITI ZDAJ!